Search found 6980 results

by gegyx
16/04/24, 16:51
Forum : Climate change: CO2, warming, greenhouse ...
Subject : The latest figures and weather consequences of global warming
answers: 2109
views: 285489

Re: The latest figures and weather consequences of global warming

Oui, une grande surface ce serait chouette ! Surtout lorsqu'on se rendra compte que c'est une erreur, ou que le climat devient trop froid sur la terre, et qu'il faudra nettoyer tout cela. :shock: C'est comme les stuctures c'éer en mer pour attirer les poissons à base dun déversement gigantesque de p...
by gegyx
15/04/24, 19:32
Forum : Media and news: TV shows, reports, books, news ...
Subject : The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News
answers: 328
views: 24248

Re: The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News

Empecher des bombes et des drones meurtriers d'ateindre leur objectif.... Si l'un d'eux etait tombé sur une base francaise d'aprés toi on entrait dans quoi ? Euh ! Cite moi les bases françaises à défendre qui seraient sur le trajet des missiles ?.. Yen a pas :cheesy: Celles où ils seraient présents...
by gegyx
15/04/24, 12:13
Forum : Health and prevention. Pollution, causes and effects of environmental hazards
Subject : Bullshit and idiocy around the Coronavirus (actions, words, decisions ...)
answers: 8056
views: 697905

Re: Bullshit and idiocy around the Coronavirus (actions, words, decisions ...)

Remundo wrote:“Hannah Stasi” may well go and show herself at plumeau, perhaps also fake Twitter accounts created to fuel the swallowing of oligarco-globalist bile...
A little decency, Hannah Stasi is his cousin.
...and blood ties are sacred
by gegyx
15/04/24, 10:20
Forum : Climate change: CO2, warming, greenhouse ...
Subject : The latest figures and weather consequences of global warming
answers: 2109
views: 285489

Re: The latest figures and weather consequences of global warming

et la désinfection préventive des matériaux transportés ? Ce ne serait pas stérilisé, par une approche violente comme pour une météorite. Alors qu'on a de bons volcans et des bombes atomiques en pagaille sur la place ? La nasa va proposer des réacteurs au sahara pour souffler les poussières de sable...
by gegyx
15/04/24, 09:56
Forum : The bistro: site life, leisure and relaxation, humor and conviviality and Classifieds
Subject : [One other] Humor
answers: 17107
views: 3629030

Re: [one other] Humor

But these 3 labels were added illegally by jokers on the display of a supermarket. Probably only for the shooting.
by gegyx
14/04/24, 17:46
Forum : Media and news: TV shows, reports, books, news ...
Subject : The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News
answers: 328
views: 24248

Re: The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News

A mon sens, il n'y aura pas de riposte spécifique, de représailles à cette attaque (pour faire plaisir aux sponsors us, qui ne savent plus en ce moment, où touver des armes pour distribuer dans les pays qu'ils soutiennent assidument. Cela continuera comme d'hab. Un petit bombardement par ci, un peti...
by gegyx
14/04/24, 13:52
Forum : Media and news: TV shows, reports, books, news ...
Subject : The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News
answers: 328
views: 24248

Re: The Israeli-Palestinian conflict: Distant, recent history and News

Qu'est ce que macon (l'antéchrist va-ten guerre) est allé bien faire dans cette affaire ? / Défendre ses intérêts, ses bases, parait-il ? Les usa, israel, et la complicité jordanienne étaient bien suffisante, il me semble. Moi je vois que la sécurité de la france c'est plutôt la merde en ce moment, ...
by gegyx
14/04/24, 00:10
Forum : Science and Technology
Subject : “Chinese” electric chainsaws and delimbers: what are they worth?
answers: 198
views: 5805

Re: “Chinese” electric chainsaws and delimbers: what are they worth?

la lime fournie c'est du 3.5mm ? Oui oui, il t'a même dit qu'il s'en sortait très bien avec! :D Merci mais je n'ai pas vu d'où tu sortais tes commentaires assurés ? Je n'ai relevé que cela, lors du déballage de la brushless :"j'ai même 2 petites limes (que j'utiliserais probablement pas du moi...
by gegyx
13/04/24, 21:33
Forum : Science and Technology
Subject : “Chinese” electric chainsaws and delimbers: what are they worth?
answers: 198
views: 5805

Re: “Chinese” electric chainsaws and delimbers: what are they worth?

excuse me, but this also interests me, the file provided is 3.5mm?
by gegyx
13/04/24, 15:27
Forum : New transport: innovations, engines, pollution, technologies, policies, organization ...
Subject : Chemtrails and contrails, what's the difference?
answers: 628
views: 238142

Re: Chemtrails and contrails, what's the difference?

Izi, like a good little disciplined troll soldier, persists in her schawbesque aberrations...

90% affected.jpg
90% concerned.jpg (77.85 KiB) Viewed 177 times

Go Advanced search